Commissie Bezwaarschriften

W.A.M. Waarma

Hoorzitting
Commissie Bezwaarschriften

De Commissie Bezwaarschriften komt op woensdag 7 februari 2024 bijeen in het gemeentehuis aan de Burgemeester Magneestraat 1 te Bergeijk.

De commissie zal op deze avond bestaan uit de volgende leden:

De heer mr. W.A.M. Waarma (voorzitter), mevrouw mr. S.T.P. Joosten (lid) en mevrouw mr. J. de Wit (lid).

De hoorzitting:

19.30 uur:
Behandeling van het bezwaarschrift gericht tegen de omgevingsvergunning voor het bouwen van een woning op Voorderstraat 7 in Riethoven van 14 november 2023.

De hoorzittingen van de Commissie Bezwaarschriften zijn openbaar, tenzij de commissie ten aanzien van een bepaald bezwaarschrift besluit om het horen besloten te laten plaatsvinden.

Als u als publiek een hoorzitting wil bijwonen, dan meldt u zich vooraf aan. Neem hiervoor contact op met de plaatsvervangend secretaris van de Commissie Bezwaarschriften, mevrouw mr. A. Poetai, bereikbaar via telefoonnummer 0497 – 551 455 of via e-mailsecretariaatcommissiebezwaarschriften@bergeijk.nl.