Commissie Bezwaarschriften

Raadzaal

W.A.M. Waarma
Toelichting

De Commissie Bezwaarschriften komt op woensdag 10 januari 2024 bijeen in het gemeentehuis aan de Burgemeester Magneestraat 1 te Bergeijk.

De commissie zal op deze avond bestaan uit de volgende leden:

De heer mr. W.A.M. Waarma (voorzitter), mevrouw mr. S.T.P. Joosten (lid) en de heer mr. T.N. Bakkes (lid).

De commissie zal het volgende bezwaarschriften behandelen:

19.30 uur:
Behandeling van het bezwaarschrift gericht tegen het besluit van het college van burgemeester en wethouders van 30 oktober 2023 waarbij een last onder dwangsom wordt opgelegd voor Keersop 1 in Riethoven.

De zittingen van de Commissie Bezwaarschriften zijn openbaar, tenzij de commissie ten aanzien van een bepaald bezwaarschrift besluit het horen besloten te laten plaatsvinden.

Als u als publiek een zitting wil bijwonen, moet u uw aanwezigheid vooraf aankondigen. U kunt hiervoor contact opnemen met de secretaris van de Commissie Bezwaarschriften, mevrouw mr. C. Heefer, bereikbaar via telefoonnummer 0497-551455 of via e-mail secretariaatcommissiebezwaarschriften@bergeijk.nl.